vrijdag 16 mei 2008

Manly en Newcastle

Hier ben ik nog eens.

Zoals ik in mijn vorige bericht al geschreven heb ben ik donderdag met Dane naar Manly gegaan.
Daar stond An-Sofie mij op te wachten om naar het appartement te gaan.
Mijn gerief geinstalleerd en een wandelingetje gemaakt.
`S avonds hebben we een Barbie gedaan op Shelly beach op een openbare electrische barbeque.
Mijn eerste kangaroo gegeten(niet slecht) tussen de possums.
UIteindelijk ben ik 3 dagen bij An-Sofie blijven plakken, lekker relax en eigenlijk niet zo veel gedaan.
Ik voelde mij daar direct op mijn gemak.
Ook kennis gemaakt met Callum, An-Sofie`s vriendje, en Tim een flatgenoot van hem, 2 wijze gasten.
Zondagavond heb ik dan de bus genomen naar Newcastle, waar ik nu ben.
Gisteren hier veel gewandeld en `s avonds een toffe zangavond gehad in de hostel.
vandaag met een katertje opgestaan en nog een beetje rondgewandeld.
Vanavond vertrek ik om 21.10u met de bus naar port macquairie, mijn volgende stop.

Trouwens nog een dikke proficiat aan Maarten en Sarah voor de geboorte van hun dochtertje Fleur, jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Geen opmerkingen: