woensdag 8 oktober 2008

Ontslagen!!

Jawel, jullie lezen het goed: Ik ben ontslagen...
Misschien ook wel goed om te vermelden dat iedereen ontslagen is en dat het seizoen gedaan is;-).
Maandag was mijn laatste werkdag en ik had al in de mot dat het niet lang meer ging duren aangezien we die dag ongeveer de helft hadden geplukt van wat we normaal plukten, de helft van de planten waren aangetast door een ziekte.
Ik heb dan maar nog snel wat foto`s genomen van mezelf en mijn tractorke, je weet maar nooit, en jawel: toen we terugkwamen van het veld kregen we te horen dat het gedaan was.
We mogen hier nog blijven op de boerderij zonder te betalen tot we iets anders hebben of tot ons vliegtuig vertrekt.
Ik moet zeggen dat ik een beetje gemengde gevoelens heb: langs de ene kant is het jammer dat ik mijn 3 maanden voor mijn visum niet kan uitdoen en dat ik dus nog ergens anders voor een maand seizoensarbeid zal moeten doen.
Maar langs de andere kant : feest!!!! terug naar de beschaving, supermarkts, restaurants, cinemas, snel internet.....
En zodus: gisteren heb ik mij een vliegtuigticket geboekt all the way to Sydney.
Volgende week dinsdag ben ik terug in the big city!!!! Ik kan het bijna niet geloven.
Daar zal ik dus proberen zo snel mogelijk een job en een appartement te vinden zodat ik kan verder sparen voor een autoke om met meyer te gaan rondtoeren in Januari.
Laat het goede leven dus maar komen.
verwacht binnen een weekske dus maar een nieuwe lading foto`s: ik weet dat jullie daar op aan het wachten zijn.
toedeloe

Geen opmerkingen: